یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
1

حوزه/حجت الاسلام حاجی زاده بر لزوم توجه به انتخاب فرد اصلح در انتخابات تاکید کرد و گفت: طبق فرمایش قرآن کریم ما وظیفه داریم این امانت را به اهلش برسانیم، اهل این امانت مهم، کسی است که نگاه او، باور او و برنامه او به آرمان‌های انقلاب، راه شهدای انقلاب اسلامی و راه شهدای خدمت نزدیک و نزدیکتر باشد.

حجت الاسلام رحمت الله حاجی زاده امام جمعه شهرستان نور مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از مازندران، با گرامیداشت یاد شهدای خدمت، با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این شهدا باشیم، بر ضرورت مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح تاکید کرد و اظهار داشت: ادامه دادن راه شهدای خدمت عمل به تکلیف و وظیفه است و مشارکت در انتخابات وظیفه‌ای است که امروز بر گردن همه ما قرار دارد.

امام جمعه نور، با اشاره به آیه ۵۸ سوره نساء تصریح کرد: ما در یک موقعیت بسیار مهم و سرنوشت ساز قرار داریم و باید یک امانت مهم را به اهلش بسپاریم، دستور خدای متعال این است که آن چیزی را که به شما به امانت سپرده‌ایم هم باید مراقبت کنید و هم به اهلش بسپارید.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: عمر، علم، ثروت، جوانی، قدرت، جمال و زیبایی، زن و فرزند و مال همه امانت الهی هستند، خدایی که ما را اهل دانسته و امانت را در اختیار ما قرار داده، ما باید نسبت به همه این امانت‌ها دقت لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در میان این امانت‌ها طبیعتاً نعمت ولایت و امامت در رأس نعمت‌ها قرار دارد، اظهار کرد: امامت و ولایت زمانی می‌تواند کارایی داشته باشد که در بستر حکومت پیاده و اجرایی شود، همان چیزی که آمال و آرزوی همه پیامبران در طول تاریخ بشریت بوده است.

امام جمعه شهرستان نور خاطرنشان کرد: احکام، فرامین الهی و دستورات خداوند متعال زمانی در جامعه پیاده خواهد شد که در بستر یک حکومت و نظام بر مبنای دین پیاده شود، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمونه بارز یک حکومت و نظام دینی است که باید آن را حفظ و تقویت کنیم، همه وظیفه داریم با تمام وجود این نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را هم حفظ کنیم و هم به اهلش برسانیم.

حجت الاسلام حاجی زاده، یک مصداق حفظ و تقویت نظام را حضور در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد و یادآور شد: هر کسی با هر نگاهی و تفکری، تکلیف دارد که پای صندوق‌های رأی حاضر شود، اولین برنده انتخابات، نظام مقدس و انقلاب اسلامی است و بعد از آن نامزدها هستند.

وی بر لزوم توجه به انتخاب فرد اصلح در انتخابات تأکید کرد و گفت: طبق فرمایش قرآن کریم، وظیفه داریم این امانت را به اهلش برسانیم، اهل این امانت مهم، کسی است که نگاه او، باور او و برنامه او به آرمان‌های انقلاب، راه شهدای انقلاب اسلامی و راه شهدای خدمت نزدیک و نزدیکتر باشد.

امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: فرصتی تا برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نداریم، برای مشارکت حداکثری همه باید پای کار بیایند، آتش به اختیاری که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند مال همین‌جاست، لذا هر خانه باید به یک ستاد تبدیل شود، هر خودرو به یک ستاد سیار تبدیل شود، خانم خانه به هر کسی که دسترسی دارد زنگ بزند و برای حضور پای در صندوق رأی و انتخاب اصلح تبلیغ کند، همچنین مرد خانه هم خودروی خود و محل کار خود را به مرکز جهاد تبین تبدیل کند، منتظر هیچ کس هم نباید باشیم، از همه افراد و از همه ظرفیت‌ها ولو به ظاهر کوچک باید استفاده کنیم، چرا که یک رأی نیز اثرگذار است.

حجت الاسلام حاجی زاده ابراز کرد: برادران حضرت یوسف(ع) خواستند ایشان را بکشند، یک نفر گفت این کار را نکنید و همان یک رأی باعث شد جناب یوسف پیغمبر زنده بماند و با عنایت خدای متعال او ماند و عزیز مصر شد، لذا یک رأی هم می‌تواند سرنوشت یک مجموعه‌ای را تغییر دهد و مسیر را عوض کند، با این نگاه همه ما بایستی پای صندوق‌های رأی حاضر باشیم و فرد اصلح را انتخاب کنید.

وی با بیان اینکه باور و اعتقاد ما این است که این حکومت زمینه ساز حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) خواهد بود، اضافه کرد: هر کسی که در مسیر تقویت این نظام قدم برمی دارد، درحقیقت بستر را برای حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) آماده می‌کند. با این نگاه کار بسیار مقدس می‌شود و ان‌شاءالله همه بتوانیم به این تکلیف شرعی، دینی، اخلاقی، سیاسی و انسانی خود عمل کنیم.

حجت الاسلام حاجی زاده اظهار کرد: در شهرستان نور هم مثل دیگر شهرها در استان مازندران همه از همان روزهای اول پای کار آمدند و برای حضور حداکثری جلسات متعدد تبیینی توسط مبلغین و روسای ادارات و نهادها، سپاه و بسیج، هیئت رزمندگان و خادمیاران رضوی و دیگر مجموعه‌ها برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha